«Γράμμα στον Άγιο Βασίλη»

Πριν ξεκινήσω dear Santa να σου πω ότι σαν κλασσικό κυνικό ντουγάνι σχεδόν πάντα πίστευα ότι δεν υπάρχεις. Λίγο το φαίνεσθαι της κοακόλας, λίγο το ότι ποτέ δεν ξηγιόσουν καλά την Πρωτοχρονιά όταν ήμουν παιδί, απλά δεν υπήρχες. Έπρεπε να φτάσω 33 για να καταλάβω ότι υπάρχεις. Τι κι αν δεν ήταν παραμονή, μια μέρα πριν, μια μέρα μετά, μικρή η διαφορά.

Και ξέρεις τι; Όσα δώρα δεν έκανες τα προηγούμενα χρόνια μου τα έκανες μαζεμένα. Μου έκανες δώρο μια φιλία. Από τις πραγματικές φίλιες. Μου έκανες δώρο τα παγκάκια, μου έκανες δώρο τις πλατείες, μια βόλτα επιτέλους στην θάλασσα. Μου έκανες δώρο μια ζεστή αγκαλιά που όμοια της δεν είχα ξανανιώσει. Μου έκανες δώρο το πιο γλυκό χαμόγελο που είδαν ποτέ τα μάτια μου και τα πιο καθαρά μάτια που κοίταξαν ποτέ.

Θα σου έλεγα ότι φέτος δεν ήμουν πολύ καλό παιδί όπως λέει και μια φίλη αλλά το ξέρεις ήδη. Άγιος αφού. Ήταν μια πολύ ζόρικη αλλά όμορφη χρονιά, γεμάτη συναισθήματα, κάποια από αυτά στενόχωρα κάποια από αυτά εντελώς καινούρια και πολύ πολύ όμορφα.

Μιας και τόσα χρόνια δεν σου έχω στείλει τίποτα, νομίζω θα μου επιτρέψεις να κάνω μια μικρή υπέρβαση και να σου ζητήσω δώρα όχι μόνο για μένα αλλά κι εκεί που αξίζουν όλα τα δώρα του κόσμου. Το ξέρεις κι εσύ οπότε δεν νομίζω να έχεις θέμα.

Θέλω καλέ μου άγιε, να της στείλεις όλη την αγάπη που της αξίζει. Όλους τους λόγους του κόσμου να χαμογελά. Να πάρεις μακριά της ο,τι την στενοχωρεί και να μην αφήσεις ποτέ τίποτα να συννεφιάσει ξανά τα δυο της μάτια.

Όσο για μένα, το μόνο που θα ήθελα θα ήταν να είμαι σε αυτά που θα της δώσεις κι όχι σε αυτά που θα πάρεις μακριά της. Αλλά αυτό είναι στην δική σου κρίση.
Αν αυτό χρειάζεται για να είναι ευτυχισμένη, τουλάχιστον κάνε μου δώρο να μπορώ να την βλέπω και να την καμαρώνω.

by Kostis

Σχολιάστε

