4/8/2017

Αποφεύγω… φίλους, γνωστούς. Αποφεύγω τη ζωή, τη βλέπω για μία ακόμα να προσπερνά. Κάπου, κάπως προσπαθώ να την πιάσω, την αγγίζω και νιώθω να γελά κοροϊδευτικά, μαζεύω τα χέρια. Με αγκαλιάζω, παλιά μου τέχνη κόσκινο, μηχανικές κινήσεις και όλα στην εντέλεια (νοτ).

Πόσες φορές θα στο πεις «δε σου επιτρέπεται»!!!! Σήκω κοριτσάκι μου, τράβα δείξε στον κόσμο πώς ζεις τον ερωτά σου. Σήκω κουκλίτσα μου, έλα καλό μου φτιαχτά είναι όλα, τι δεν έχεις καταλάβει; Ένα χαμόγελο, πέντε μαλακίες, θα ξεχαστεί, θα ξεχαστείς, θα περάσει η ώρα και όλοι ικανοποιημένοι. Έλα μάτια μου, τι το σκέφτεσαι, κανείς δε θα δει πόσα κρύβεις, κανένα  δε τον νοιάζει να σε δει και αν κάποτε κάποιον ένοιαξε ήταν πιο φυλακισμένος από σένα. 

Τι έγινε κοπελιά; Δεν κατάλαβες ότι οι δράκοι νικιούνται μόνο στα παραμύθια. Εδώ παράδεισος και κόλαση. Λίγο γεύεσαι το νέκταρ και τον υπόλοιπο καιρό καίγεσαι στην κόλαση. Επιλογές… Η κάθαρση θέλει ψυχή, πείσμα, εδώ υπάρχουν μόνο ρομποτάκια που αναπαριστούν μοτίβο,  κληροδοτημένο και πρέπει σώνει και ντε να το συνεχίσουμε.

Έλα κουκλίτσα μου, μάθε καλά το μοτίβο, μην κάνεις μουτζούρες, δεν έχεις δικαιολογίες, μεγάλωσες. Μάθε το καλά και μάθε να ζεις με αυτή τη τσιμπιά στην καρδιά, με αυτό το πνίξιμο της αναπνοής. 

Το αντέχεις; 

«επειδή το αδοκίμαστο και το απ αλλού φερμένο δεν το αντέχουν οι άνθρωποι»

« Είναι νωρίς ακόμη μες στον κόσμο αυτόν, μ’ ακούς; Δεν έχουν εξημερωθεί τα τέρατα, μ’ ακούς; »

Τέρατα κορίτσι μου ακούς; Το όμορφο τους φοβίζει, το διαφορετικό δεν το καταλαβαίνουν. Ένα τσουβάλιασμα τα πάντα, άνθρωποι, αισθήματα, δικαιώματα έννοιες. Η ανιδιοτέλεια και η αγάπη άγνωστες έννοιες, κρυμμένες πίσω από εγωισμούς και κτήσεις.

Πάτα το κουμπάκι «safe mode»

Το αντέχεις;

 

 

 

 

1 Comment

Σχολιάστε

